jak by ktoś nie wiedział jak uruchamia się skrypty, to:
Wrzucamy nasz skrypt np "skrypt.sh" na telefon do pamięci głównej.
Uruchamiamy X-Terminal.
Wchodzimy w tryb ROOT'a (musimy mieć zainstalowaną aplikację rootsh):
Kod:
Aby móc zobaczyć zawartość umieszczoną w tagu [ CODE ] musisz się zarejestrować
Wchodzimy do katalogu gdzie wrzuciliśmy nasz skrypt, np MyDocs:
Kod:
możemy sprawdzić czy nasz plik rzeczywiście znajduje się w wybranym katalogu:
Kod:
Jeśli jest to wpisujemy:
Kod:
...gdzie "skrypt.sh" to nazwa naszego pliku ze skryptem.
za kazdym razem jak probuje wpisac cd .documents czy cd Dokumenty to wyskakuje mi ze cant cd to Dokumenty, jestem amatorem tego typu rzeczy wiec wybaczcie mi te pytania, ale tez mam problem z bateria, ktora jak czytalem powinna trzymac bardzo dlugo..
Witam.
N900 mam od 2 tygodni i jestem zachwycony możliwościami tego urządzenia, mój problem polega jednak na żywotności baterii. Już wcześniej, przed kupnem, dużo czytałem na temat N900 i Maemo, i w większości recenzji ostrzegano o tym, że bateria słabo trzyma, w każdej jednak mówiono, że wystarczy na dzień użytkowania a po aktualizacji do 1.2 wytrzyma nawet 2-3 dni na lekkim użytkowaniu. Zrobiłem wszystko co zalecano. Zainstalowałem programy takie jak BatteryGraph Conky i WiFiswitcher by kontrolować i obniżyć pobór mocy. Zmniejszyłem jasność ekranu oraz podniosłem taktowanie procesora z oryginalnego na 500-750mhz w XLV. Ale bateria nadal przy nawet lekkim użytkowaniu z trudem wytrzymuje 2 dni a co dopiero dzień z zwykłym użytkowaniem ( internet z GSM, odtwarzacz itp). Do posta dołączam screeny z BatteryGraph, które powinny chociaż odrobinę przybliżyć problem poboru mocy przy użytkowaniu.