nokia
Witaj na maemo-forum.pl - Zarejestruj się u nas, to potrwa kilka sekund, a uzyskasz pełną funkcjonalność lub zaloguj się.

ZAPAMIĘTAJ HASŁO

Poprzedni temat :: Następny temat
Błąd połączenia przez WIFI
Autor Wiadomość
venon

Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 19-12-2010, 10:03    Błąd połączenia przez WIFI

Witam serdecznie
Dzisiaj zakupiłem N900 prócz tego że jestem zielony puki co to już jedna rzecz mnie zdenerwowała. Mianowicie próbuje się połączyć z siecią w domu przez WIFI. Mam router D-Link i ustawione hasło kiedy próbuje nawiązać połączenie z telefonu to znajduje sieć później wyskakuje wpisz hasło wpisuje hasło na 100% zgodne i łączy długo po czym wyskakuje błąd uwierzytelniania. Próbowałem przy zdjętym haśle łączy się bez problemu i internet działa.
Proszę pomóżcie
Postaw piwo autorowi tego posta

pedrossi 

Piwa: 2/4
Wysłany: 20-12-2010, 10:16    

Pokombinuj z typem zabezpieczeń, spróbuj może router zrestartować i od początku config wbić. Jaka wersja softu N900??

venon

Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 20-12-2010, 1:31    

Mam wprowadzone hasło WPA-PSK kanał 11 laptopy się łączą bez problemu, telefon HD2 się łączy też bez problemu a Nokia nie potrafi łączy się długo później wywala że autoryzacja się nie powiodła. Próbowałem z WEP i działa łaczy od razu tutaj chodzi o te zabezpieczenie albo coś trzeba pozmieniać w N900 żeby działało to napewno będzie jakiś problem systemowy.

Moja wersja softu jeśli dobrze spisuje numer to 20.2010.36-2

taziff 
Beginner progremmer

Model telefonu: N900
Piwa: 249/6
Wysłany: 20-12-2010, 4:33    

Może być że pierwsza litera wpisuje się z jako wielka np:"Haslo123" sprawdź to :)

[URL]Zapraszam!!!!!!![/URL]

venon

Postawił 1 piw(a)
Wysłany: 20-12-2010, 8:16