czesc wszystkim potrzebuje pomocy z wiązku bluemaemo na mojej n 900 próbowałem roznych sposobów al nic nie działa w x-terminalu jak wpisuje apt-get install bluemaemo to lecą procenty pisze ze jest (done) ale pod spodem jest napisane to be instaled depends:python2.5-efl-ecore but it is not going to Mi wyskakuje .moze znajdzie sie ktos kto mi pomoze prosze o pomoc !!!
tak ale tych pythonów to jest 5 tylko iinne kacówki moze musze je wszystkie zainstalowac ?
jutro wkleje wszystko jak sie nalezy :) dzieki za pomoc jestem laik:)
[ Dodano: 09-08-2011, 12:28 ]
w repo jak wchodze na szczegóły to jest iinfo ze ta aplikacja jest niedostepna do instalacjii??? ale zaczyna instalke ii wywala bład konflikt z libena0???
[ Dodano: 09-08-2011, 6:03 ]
hej kolego jak wkleiłem to apt-get install python2.5-efl-ecore to mi sie pokazałoreadiing package liist ...done
buiilding dependency tree
reading state information...done
E:couldn"t find package python2.5-efl-ecore
co dalej ???a takich pythonów tam jest wiecej podam wszystkie efl core juz mamy nastepny ecore but it is not going to nastepny evas but it is not going to i nastepny edje but it is not going to ii ostatni elementary but iit iis not goi
pomocy b nie mam pojeciia co to jest sprobooje zainstalowac to pokolei pozdrawiam i czekam na jakies rozwiazanie
juz działa
wszystkie pythony zaiinstalowałem pózniej jeszcze zrobiłem update i hula ... odpala wszystko jest ok ., ale po polaczniu z kąpem co chwile rozłacza mam blusoeli ale starego kąpa jak swiat moze poprostu sie nie dogadują bt z moim kąpem ???io niewiem jak sterowac myszka ???
Model telefonu: Hello Kitty S5230
Wiek: 20 Dołączył: 17 Cze 2011 Posty: 639 Piwa: 63/34 Skąd: Z Polski
Wysłany: 23-09-2011, 12:58
Ale Ty masz PC' ta, czy laptopa? Jeśli chodzi o lapki, to bluesoil nie potrafi wykryć (przynajmniej na części z nich) ich wbudowanego modułu Bluetooth, stąd problemy z połączeniem.
Spróbuj zainstalować do BlueMaemo pakiet: libeet1=1.2.2+svn41533-maemo1
Komendą :
sudo gainroot